درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 21:19   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 42903صفحه نخست » خبر یکشنبه، 27 اردیبهشت 1399 - 11:26
استاندار چهارمحال و بختیاری: روابط‌عمومی هر دستگاه خط مقدم ارتباط با آحاد جامعه است
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: روابط‌عمومی هر دستگاه به عنوان خط مقدم ارتباط با آحاد جامعه، نقش خطیری در توسعه ارتباط میان نهاد‌ها و سرمایه‌های اجتماعی ایفا می‌کند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: روابط‌عمومی هر دستگاه به عنوان خط مقدم ارتباط با آحاد جامعه، نقش خطیری در توسعه ارتباط میان نهاد‌ها و سرمایه‌های اجتماعی ایفا می‌کند.
 
 به گزارش گروه شارا اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه و طلایه داران اطلاع رسانی تبریک گفت.
 
 متن کامل پیام به شرح زیر است.
 
 بسم الله الرحمن الرحیم
 بدون تردید، روابط‌عمومی هر دستگاه به عنوان خط مقدم ارتباط با آحاد جامعه، نقش خطیر و بی‌بدیلی را در امر تحکیم و توسعه ارتباط میان نهاد‌ها و سرمایه‌های اجتماعی ایفا می‌کند.
 
 امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک جایگاه تشریفاتی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصری مهم در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی‌یابد.
 
 روز ارتباطات و روابط عمومی فرصت ارزنده‌ای است برای قدردانی شایسته از زحمات فعالان و زحمت کشان این عرصه و ایجاد یک فضای همگرایی عمومی در مسیر تغییر نگرش ها، باور‌ها و ذهنیت‌ها نسبت به جایگاه و منزلت این حرفه، همچنین ایجاد انگیزه و تحرک بیشتر در بین مدیران، دست اندرکاران و مدیران روابط عمومی در راه کمک به رشد و بالندگی و پویایی بیش از پیش این نهاد مدنی می‌باشد.
 
 اینجانب فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه که علی رغم تمامی سختی‌ها و دشواری‌ها در روز‌های عادی و شرایط بحرانی همچون شیوع ویروس کرونا با جدیت در راستای عمل به رسالت حرفه‌ای خود گام بر داشته اند، تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم با بهره گیری از ظرفیت‌های ارتباطی و همت والای روابط عمومی ها بتوانیم زمینه ساز شناسایی ظرفیت های توسعه و عامل پیشرفت استان چهارمحال و بختیاری شویم.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد